minä ja aada ystävystyttiin vuonna 2011,en muista päivää koska siitä on aika paljon aikaa me ollaan oltu tähän päivään asti kavereita.me ystävystyttiin kunnolla kun minä olin 7 vuotias ja Aada 8 vuotias.olemmme aina olleet uskollisia toisillemme kuten aina .kun vusia meni meistä tuli parhaita kavereita kuten tällä hetkellä olllaankin Aada mä ollaan meilkein aina yhdessä vaikka tulisikin riitaa . meillä oli juuri yksi päivä aika paha riita koska Aada oli ihastunut yhteen poikaan mutta minä olin sen pojan kanssa sen selän takana ainakin kaksi päivää. kunnes tajusin että en voi salata sitä sitten lähetin sille viestin että olen sen  kanssa  yhessä meille tuli siitä aika paha riita ja Aada lähetti minulle minä vai se poika minä lähetin sille että että eroon siitä pojasta . minä itkin tosi paljon kuin myös Aada . vähän ajan päästä lähetin Aadalle voidaanko nähdä yleisurhrilun jälkeen joka loppui viideltä.No mutta viiden jälkeen me nähtiin ja me oltiin taas parhaita kavereita . Me mentiin silloin kun nähtiin etsimään pokemoneja siitä lähtien Ada on ollut meillä melkein joka päivä tai joskus  minä Aadalla.minä toivon että voimme olla ikuisesti kavereita . Terkujsa Aadalle jos luet tämän sydämmiä paljon